Hadapi dengan SENYUMAN

Oleh : Siti Zakiah Meskam
Entri 35

Assalamualikum sahabat.

Saya pasti ramai yang mempunyai lagu kegemaran tersendiri.Begitu jua saya. Mendengar lagu kadangkala boleh menenangkan jiwa dan mengurangkan stress yang kita alami.

Ada satu lagu yang saya sangat suka dengar.Pertama kali saya dengar Awi Rafael menyayi lagu ini, saya sudah jatuh hati. Rupanya penyayi asal lagu ini adalah dari kumpulan Dewa.

Inilah lagu yang bertajuk hadapi dengan senyuman.Mari kita hayati lirik ini bersama.

Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi
Biar terjadi
Hadapi..Dengan tenang jiwa
Semua.. Kan baik- baik saja

Bila ketetapan tuhan
Sudah ditetapkan, tetaplah sudah
Tak ada. Yang bisa berubah
Dan takkan. Bisa berubah

Relakanlah saja ini
Bahawa semua. Kan terjadi
Terjadi untuk kita semua
Menyerah untuk menang!

Comments

Popular Posts